Kirksvej Grundejerforening og Vejlaug har sponsorer, som får deres logo på foreningens hjemmeside. Sponsorerne vises i højre side med tre logoer ad gangen. Hver gang man klikker på et menupunkt på hjemmesiden vises et nyt antal sponsorer i tilfældig rækkefølge. Ved at klikke på et logo åbnes sponsorens egen hjemmeside med aktuel information.

Foreningen har 13 sponsorer

Kirksvej Grundejerforening har i perioden 15. marts 2018 til 15. august 2018 13 sponsorer. Ved at tegne et sponsorat støtter man foreningens frivillige arbejde med at bevare Bjerregård Strands smukke natur samt arbejdet med vores hjemmeside.

Forretningsudvalget opfordrer til, at medlemmerne i så vid udstrækning som muligt støtter vore sponsorer og henlægger arbejdsopgaver her.

I hele perioden er alle sponsorer på foreningens informationstavle ved købmanden i Bjerregård.

Esmark Feriehusudlejning

Ndr. Ringvej 4
6950 Ringkøbing

Sponsorernes tilbud til medlemmerne

Sponsorerne på Kirksvej Grundejerforening har mulighed for at komme i kontakt med foreningens medlemmer via tilbud på foreningens hjemmeside. Sponsorerne kan to gange om året - én gang i hver sponsorperiode - få lagt et tilbud til foreningens medlemmer ud på Kirksvej Grundejerforenings hjemmeside og på den måde annoncere og komme i direkte kontakt med medlemmerne.

Tilbudene beskrives kort her og via et link aktiveres et pdf dokument med en beskrivelse af de særlige tilbud. Linket kan også henvise til specielt område på sponsors egen hjemmeside.

Tilbudene åbnes i et nyt vindue.

16. marts 2017

Kampagnetilbud fra AirNet

AirNet har et kampagnetilbud til sommerhusejerne. Læs her om det fordelagtige tilbud og vilkårene. Alt er inkluderet og internetforbindelsen er klar til brug, når AirNets tekniker har etableret udstyret.

14. februar 2017

Fiberbredbånd

TV og internet produkter til sommerhusmarkedet. Vedhæftet er de sidste nye tilbud på fibernet til grundejerne. Tilmelding og information kan hentes her.